Gizmo.dk en del af Mavira ApS
Manøvej 13
6852 Billum
CVR: 42164828
Betaling
Gizmo modtager online betalinger med; Dankort, Visa/Dankort, Visa, Mastercard, Mobilepay Online.
Betaling vil først blive trukket på din konto, når den fysiske vare afsendes eller det virtuelle produkt er oprettet med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.
Ved betaling med Visa Electron og Mastercard Debit, som er debitkort, vil betalingen blive reserveret på din konto i overensstemmelse med vilkårene for dit kort, indtil vi trækker eller afviser betalingen.
Alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms.
Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning:
Denmark – Kroner (DKK)
ViaBill
Du kan vælge at benytte ViaBill, når du handler via os. Info om Viabill
Klarna
Du kan gratis vælge at handle med Klarna, når du handler via os. Info om Klarna
Gizmo benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol hvilket betyder din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.
Levering
Leveringstiden for din ordre er typisk 1-3 hverdage, medmindre nogle varer er i restordre. Vælges der levering med afsendelse inden for 24 timer, skal man være opmærksom på at dette kun er gældende i hverdage, da der kun afhentes fra lageret i hverdage.
Ordrer med varer i restordre vil altid blive sendt samlet. Ønsker man dellevering kan man lave en ordre med de varer som er på lager, og en ordre med varer som er i restordre.
Leverings område: Vi leverer til alle lande inden for EU og EØS.
Gizmo afsender varer med følgende: GLS – Privat, GLS – Pakkeshop, DAO – Direkte, DAO – Pakkeshop. Du vil kunne vælge i mellem at få pakken sendt “uden omdeling” eller “med omdeling”.
Du vil altid modtage et track and trace nr. så du kan følge din pakke, fra vores lager og hjem til dig.
Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld fortrydelsesret på varer købt på hjemmesiden med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.
Produkter undtaget af fortrydelsesretten:
- Speciallavede ordrer, f.eks. graverede varer, tages ikke retur.
- Mobiltelefoner, tablets og lignende hvor plomberingen er brudt, tages ikke retur.
- Hygiejneprodukter (f.eks tandpleje, hud- og kropsplejeprodukter, shavere, klippere m.v.) hvor emballagen er brudt.
- Høretelefoner hvor emballagen er brudt.
Den 14 dags periode starter den dag hvor ordren er leveret.
Eventuelle returneringsomkostninger afholder du selv, og der skal returneres som pakke med trackingnummer. Du kan evt. benytte vores returportal.
Ønske om fortrydelse skal meddeles os senest 14 efter leveringen og være os i hænde seneste 14 dage efter vi er informeret om dit brug af fortrydelsesretten.
Ønske om brug af fortrydelsesret skal sendes på mail salg@gizmo.dk hvortil standard fortrydelsesformularen bedes være udfyldt og sendt med (jf. formularen nederst i handelsbetingelserne).
Varens stand ved returnering
Du hæfter for den forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion. Dette betyder at du må prøve varen på samme måde som hvis du handlede i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Dette betyder, at du ved fortrydelse af købet får en mindre del eller intet af købsbeløbet retur. Det er op til Gizmo at vurdere varens stand.
Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten gælder for alle fejl i software, materiale og fabrikation.
Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til Gizmo i rimelig tid efter varens modtagelse. Her anses max 2 måneder som rimelig tid, med mindre andet er aftalt. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger.
Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig betjening af produktet.
Gizmo dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang.
Ved returnering kontaktes virksomheden:
Gizmo
Manøvej 13
6852 Billum
salg@gizmo.dk
Reklamationer modtages ikke hvis disse er sendt på efterkrav.
Kunde- & Privatlivspolitik
Vi videresælger ikke personlige oplysninger og videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre, de er kun registreret i vores kundekartotek. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger.
For at du kan indgå aftale med Gizmo, har vi brug for følgende oplysninger:
. Navn
. Adresse
. Telefonnummer
. E-mail adresse
Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos Gizmo og opbevares i op til fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Når der indsamles personoplysninger via vores hjemmeside, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.
Direktøren og de ansatte for Gizmo har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.
Vi opbevarer og transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.
Som registreret hos Gizmo har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til salg@gizmo.dk.
Cookies
På https://gizmo.dk anvendes cookies med det formål at optimere hjemmesiden og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.
Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, se vejledningen på Webshop Cookies og Privatlivspolitik.
Log-statistik
Vi bruger en log-statistik på https://gizmo.dk, hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv.
Logstatistikken anvendes kun med det formål, at optimere Gizmo’s hjemmeside.
Forbrugerbeskyttelse
Læs mere om din beskyttelse som forbruger når du køber via en PensoPay betalingsløsning:
https://pensopay.com/mere/forbrugerbeskyttelse/
Klagemuligheder
Ved klage skal vores e-mail adresse angives: salg@gizmo.dk samt hjemmesiden du har købt varen på.
En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus (Link).
For EU-borgere uden for EU skal klager sendes via EU Kommissionens online klageplatform.
ec.europa.eu