Kundeservice
Lave priser kommer af lave omkostninger. Vi har derfor valgt ikke at have nogen telefonsupport, så vi kan tilbyde dig de laveste mulige priser. Du kan altid sende os en mail på salg@gizmo.dk eller benytte vores kontaktformular. Alle mails bliver besvaret inden for 24 timer i hverdagene, men typisk inden for få timer.
Oftest stillede spørgsmål
Lagervarer afsendes altid inden for 1-2 dage. Er en vare i restordre vil ordren først blive sendt når hele ordren er klar til afsendelse.
Vi benytter GLS og DAO til levering af dine pakker. Du kan vælge hvem du ønsker at få sendt med under checkout. I nogle tilfælde kan der kun vælges én leverandør, hvilket afhænger af flere ting, f.eks. ordrebeløb og vægt.
Du har 14 dages fortrydelsesret fra du modtager varen. Ønsker du at sende varen retur skal du sende den til nedenstående adresse sammen med en udfyldt kopi af vores fortrydelsesformular.
Returvaren skal emballeres forsvarligt, så den ikke tager skade under forsendelsen. Returforsendelsen skal sendes med trackingnummer og kunden skal afholde alle udgifter i forbindelse med returneringen af varen.
Returvarer sendes til:
Gizmo.dk
Manøvej 13, 6852 Billum
Mrk: Retur
Du kan evt. benytte vores returportal hvor du kan bestille pakkelabel.
Produkter undtaget af fortrydelsesretten:
- Speciallavede ordrer, f.eks. graverede varer, tages ikke retur.
- Mobiltelefoner, tablets og lignende hvor plomberingen er brudt, tages ikke retur.
- Hygiejneprodukter (f.eks tandpleje, hud- og kropsplejeprodukter, shavere, klippere m.v.) hvor emballagen er brudt.
- Høretelefoner hvor emballagen er brudt.
Når din pakke er afsendt vil du seneste dagen efter din ordre modtage en mail med trackingnummer og informationer omkring forsendelsen.