Opret reklamation
Oplever du en defekt ved et produkt, skal du oprette en reklamationssag. Udfyld blot formularen herunder, så vender vi tilbage hurtigst muligt.
Der gives to års reklamationsret overfor privatkunder og et års reklamationsret overfor erhvervskunder. Perioden tæller fra produktet er leveret.
Som oftest er de fleste sager er afsluttet indenfor 7-14 dage, men behandlingstiden kan vare op til 30 dage, alt efter hvilke type produkter der er tale om.
Når du opretter en reklamationssag er det vigtigt at forstå at man kan komme til at betale et fejlfindingsgebyr.
Fejlfindingsgebyret vil opstå i tilfælde hvor et produkt er indsendt uden en reel fejl, men blot kunne være afhjulpet på anden vis, f.eks. nulstilling, opdatering eller formatering.
Gebyret dækker håndtering, fragt og fejlfinding og er typisk på 250,- inkl moms.
Er der tale om flere dele, skal alle dele medsendes.
Eksempelvis:
Tablet vil ikke lade (medsend tablet, adapter og kabel)
SD-kort virker ikke i dashcam (medsend SD-kort og dashcam)
Grunden til dette er at fejlen ikke kan ligge flere steder og for at spare både tid og fragt bedes det hele medsendt.
Ved returnering af et produkt bedes vores returseddel udfyldes og sendes med i pakken. Medsendes denne ikke kan dette medføre forlænget håndteringstid.
Typiske fejl og løsninger
Typisk når et dashcam har dårlig billedkvalitet skyldet det at produktet ikke har nyeste firmware installeret.
Løsning:
Opdater firmwaren iflg. manualen.
Det er yderst sjældendt at der er fejl på SD kort. Skulle der opstå fejl kan det typisk løses ved at formatere SD kortet.
Løsning:
Formater SD kortet via en computer eller telefon. Se video.