Kurv

Opret reklamation

Oplever du en defekt ved et produkt, skal du oprette en reklamationssag. Udfyld blot formularen herunder, så vender vi tilbage hurtigst muligt. 

Der gives to års reklamationsret overfor privatkunder og et års reklamationsret overfor erhvervskunder. Perioden tæller fra produktet er leveret.

Som oftest er de fleste sager er afsluttet indenfor 7-14 dage, men behandlingstiden kan vare op til 30 dage, alt efter hvilke type produkter der er tale om.

Når du opretter en reklamationssag er det vigtigt at forstå at man kan komme til at betale et fejlfindingsgebyr.

Fejlfindingsgebyret vil opstå i tilfælde hvor et produkt er indsendt uden en reel fejl, men blot kunne være afhjulpet på anden vis, f.eks. nulstilling eller formatering.

Gebyret dækker håndtering, fragt og fejlfinding og er typisk på 250,- inkl moms.

Er der tale om flere dele, skal alle dele medsendes. 

Eksempelvis: 

Tablet vil ikke lade (medsend tablet, adapter og kabel)
SD-kort virker ikke i dashcam (medsend SD-kort og dashcam)

Grunden til dette er at fejlen ikke kan ligge flere steder og for at spare både tid og fragt bedes det hele medsendt.

Typiske fejl og løsninger

Typisk når et dashcam har dårlig billedkvalitet skyldet det at produktet ikke har nyeste firmware installeret. 

Løsning:
Opdater firmwaren iflg. manualen.

Det er yderst sjældendt at der er fejl på SD kort. Skulle der opstå fejl kan det typisk løses ved at formatere SD kortet. 

Løsning:
Formater SD kortet via en computer eller telefon. Se video.

Reparation 

Er din Roborock robotstøvsuger defekt inden for garantiperioden, skal du kontakte Care1, enten i en af deres butikker eller oprette en servicesag online.

Bemærk at skyldes problemet manglende vedligehold eller rengøring, vil dette medføre et gebyr fra Care1.

Gratis levering til pakkeboks

Fri fragt til pakkeboks på ordrer over 1.000 kr.

Vi sender alle hverdage

Lagervarer sendes dagligt

Dansk webshop, dansk lager

Dansk support